Ujjlenyomattal indítható a Kia legújabb villanyautója
A megújult Kia EV6 az eddiginél nagyobb akkumulátorral veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját.
A megújult Kia EV6 az eddiginél nagyobb akkumulátorral veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját.
A bajor gyártó hamarosan felvarrja a három éve velünk lévő hatalmas elektromos SUV ráncait.
Vázoljuk, hogy mennyire fürge valós élethelyzetben az új Porsche Taycan Turbo S.
Amerikában és Németországban sem fér már el a gyárak környékén a sok autó.
Ugyanolyan ólomnehéz, mint a Tesla Cybertruck, de nagyon más karakterű villanyautó a négy motor által hajtott Mercedes G 580 with EQ Technology, mely gombnyomásra akár helyben is képes megfordulni.
Végre nem egy újabb hegyomlásnyi méretű és ólomnehéz világmegmentő elektromos autó.
Ember legyen a talpán, aki ki tud igazodni a világ egyik leggazdagabb emberének szándékain.
Az alig pár éve feltámasztott GTX típusjelzés már nem sokáig feszít majd a Volkswagenek hátulján.
A Mercedes G 580 with EQ Technology Edition One árcéduláján több mint 75 millió forintos összeg szerepel.
Itt van a mifelénk is egyre jobban ismert BYD központja is.
Rekordokat döntögetnek az elektromosautó-eladások idén. Több mint 6700-at helyeztek forgalomba az első négy hónapban, ennek nagy része az állami támogatásnak köszönhető.
Barkácstrükk a high tech világban.
Az akár teljes értékű családi autóként is használható Taycan Turbo GT elképesztően rugalmasan viselkedik.
A legendás Passat méretkategóriájában támadó vadonatúj tisztán elektromos Volkswagen, az ötajtós és kombi változatban készülő ID.7 akár 700 kilométeres hatótávval kecsegtet, de milyen autó a gyakorlatban? Jövünk a válaszokkal!
A legerősebb és egyben tisztán elektromos új G-Klasse bő 20 millió forinttal olcsóbb a biturbó V8-as benzines AMG csúcsmodellnél.
Manapság már nem csak benzinnel és dízellel mennek az autók.
A Tesla Cybertruckkal június közepén lehet testközelből megismerkedni a magyar fővárosban.
Az 5 méternél jelentősen hosszabb elektromos szedán a Huawei HarmonyOS szoftverét futtatja.
Heteken belül lezárul az Unió vizsgálata, amelyet a kínai elektromosautó-gyártók állami támogatása miatt indítottak. Egy friss elemzés 15-30 százalékos védővám kivetésére számít, ami a dokumentum szerint még mindig nem lesz elég az európai piac megvédésére.
A CATL újfajta akkumulátora minden korábbinál gyorsabb töltéssel teheti vonzóbbá az elektromos autókat.